maandag 7 januari 2013

Een paddenstoel in de klas

Hallo lieve bloggers,

Ik heb in de peuterklas rond het B.C. Het bos gewerkt.
Omdat peuters veel om hun omgeving geven vond ik het belangrijk dat
er in de klas te zien was dat we rond het bos werkten.
Daarom ben ik gaan zoeken naar een idee.
Ik had op internet dit idee gevonden en ik was onmiddellijk verkocht.
http://www.jufjanneke.nl/Project%20Kabouters%20in%20de%20klas.htm
Op deze link kan je tussen de foto's een foto vinden met een paddenstoel op.
Die paddenstoel is gemaakt van een parasol bekleed met stof.
Ik heb dit ook nagemaakt, dit was het resultaat van langs binnen bekeken.











En van langs buiten af gezien zag het er zo uit.











De peuters vonden de paddenstoel  geweldig.
En eerlijk gezegd ik ook.

Groetjes
Juf Bieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten